woensdag 6 maart 2013

Vrolijke kleurtjes..;0)

De nieuwe stoffen zijn binnen...en wat een heerlijke kleuren...je raakt er onderste boven  van....;0))


Wacht..weer even met de beide beentjes op de grond..ik zal even de stofjes een beetje uit vouwen...


Ja hoor...het begint te borrelen....kijk die streepjes...wow daar zitten heel wat verschillende sterpuntjes in!!!!...haha..malletje erop...hoppa..;0)

Maar dan zie ik al die mooi gekleurde garentjes achter in de winkel......
zou dat?? Even kijken...

PERFECT!!!!!!!!!!!!!!!

een tasje..of een quiltje....jeetje....ik wordt er zenuwachtig van.....

en wat dacht je van de patronen uit dit boek........


ohhhh...waar moet ik beginnen!!..;0)))))

De naam? Road Well Traveled!

Fijne avond...
Gerda


5 opmerkingen:

Berna zei

Gewoon bij het begin beginnen. Kom, doen we het samen. Welk patroon? O die? Mooi! Nou en dan nu de stofjes. Uitgaan van die streepjes en dan een paar mooie lapjes erbij die erbij passen. Kijk, nu ben je al een stukje verder.
Fijne avond!

Marina. zei

Dag Gerda,
Wat is de naam van deze serie stoffen. Ik ben erg geinteresseerd in de olifantjes, de streepjes en de blauwe stof met de rondjes. Komen ze ook in de webshop?
Groet, Marina.

Phyllis zei

Lente!

Ineke M zei

oooh en dan heb jij de mazzel dat je ze in het echt kan zien, voelen en ruiken
wij moeten het (voorlopig) met een plaatje doen, bofkont!!!
groet Ineke

Anoniem zei

Mooooiiii, wat een pech dat ik geen auto mag rijden, dus doe ik het maar met de foto :(

Liefs,

Hermien Dave
"Erve Lubberdink"