dinsdag 2 juli 2019

Fleurig Weekend

Fleur



de nieuwste quilt van 

Susan Smith


De eerste workshop zit al vol
en hebben we gelijk gekeken 
voor een tweede groep.




Maar voordat dit blog het licht zou kunnen zien,
zat ook die groep al vol.

Ik snap het helemaal, het is ook zo een
leuke, vrolijke quilt om aan te werken!

Dus dan zit er maar een ding op!
Een volgende groep.

Wat hadden jullie gedacht van een

FLEURIG - WEEKEND!




Twee hele dagen met elkaar aan tafel.

Lekker je spulletjes uitpakken, vooral blijven zitten,
en aan de slag.
Wij zorgen voor je natje en je droogje
en een lichte lunch.


Wanneer?

22 en 23 februari


zaterdag en zondag
van 10.30 tot 16.00 uur




Wie weet, misschien zit jij dan wel bij ons aan tafel?


kun jij je aanmelden


Team Petra Prins



2 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Superleuke quilt, ik heb het patroon al maar zou me zo opgeven voor zo'n weekend, maar helaas ik sta dan op de skilatten.

Purva Pius zei

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.