zaterdag 15 december 2018

Handquilten

Afgelopen donderdag was het zover,

Handquilten!




Eerst alles klaar zetten.


De tassen met daaraan een 
Ananas broche.
Zoals je mogelijk weet staat de 
ananas symbool voor 

"welkom"
"Gastvrijheid"



En daar zijn ze dan,

De Whole cloth in de ring!



Worden de eerste steekjes
in opperste concentratie gezet.


Oppakken, balans, 
spanning, duim, klappen en glijden.


Maar dan de uitvoering nog!
Overpakken?
Balans?
Klappen?
Wanneer dan?
Duim?
Moest ik wat met mijn duim?


Maar het is geluk,
bij allemaal.
En toen ging het weer helemaal FOUT!

Dat heb je zo wanneer je zo ingespannen bezig
bent geweest,
"in een klap alles kwijt"

Rond de klok van 3 uur was het voor iedereen
genoeg geweest.

In januari zien wij elkaar weer.
Ik kan nu al nieusgierig zijn naar de resultaten.

Dag 1 was in elk geval erg geslaagd.


Fijne zaterdag,


Team Petra Prins



3 opmerkingen:

christine zei

Wat mooi om Dat zo te leren .zou wat voor mij zijn jammer dat ik zover weg woon.

Dientje zei

Leuk en leerzaam. Dank je Judith. Tot januari. Gr. Dini

Ineke zei

Wordt het nog vaker gegeven? Bedoel dan, nieuwe groepen?