vrijdag 14 september 2018

De Beginners

Je allereerste Quiltles,
weet jij hem nog?

Vorige week starte er een nieuwe groep 
in de winkel.

Heerlijk hoe er elk seizoen opnieuw belangstelling
is om het quilten onder de knie te krijgen.

Wij beginnen echt bij de basis,
recht van draad, 
aan en afhechten,
zelf malletjes maken,
inzicht krijgen in patronen
en bekend raken met het fenomeen

"Quilten"


En daar gaan we dan!


Schuurpapiertje, patroondeeltje,
uitleg en starten maar!


Er wordt hard gewerkt.
Is er ook vooral ongeloof,
"Hebben wij in zes lessen echt een top?"
Ze kunnen het nauwelijks geloven!



De les is voorbij voor je het weet,
wij zien elkaar over twee weken weer.

Ik ben reuze benieuwd naar de eerste resultaten.


Afgelopen zondag waren we druk met het inpakken
voor de quiltshow in 
St. Marie aux Mines in Frankrijk.
Dat zijn toch altijd weer kleine verhuizingen.

De winkel op zijn kop!
Dat vindt het hondje van Petra, Buck, 
helemaal niet erg.
Die quilts liggen heerlijk!


Heel wat beter dan de Jumbo tas een paar dagen later.


Hoewel?

Daar kun je ook prima op snurken!


Tot in de winkel,


Team Petra Prins

2 opmerkingen:

Phyllis zei

Ik herinner me mijn 1e les nog precies, was heel erg onder de indruk van mijn 'juf' (daar heb ik recentelijk over geschreven) en ik was meteen 'hooked' , ik vond het geweldig. Ik hoop dat de dames het net zo leuk gaan vinden en zich later hun 1e les ook met zoveel plezier zullen herinneren.

Purva Pius zei

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.