woensdag 16 september 2015

Er zijn nog een paar plekjes vrij....!!

Bij de workshop van Karen Cunningham op zaterdag 26 september....
Er wordt dan een begin gemaakt aan het lieve quiltje genaamd "lullaby" ...


Een niet al te grote grote quilt met heel veel verrassinkjes erin....


Kijk nou deze lieve vogeltjes.....


Het snoeperige randje.....


De leuke stofjes die ze heeft gebruikt...


En wat nou zo leuk is...
Alleen voor de " workshoppers" ..hebben we dit leuke stofje ...
Alice in wonderland...


Die zit bij in het verrassinkstasje.....
Net als......nee dat zeg ik nog niet....;0)))

Oke nog een paar fotootjes....



En natuurlijk is het ook heel erg leuk Karen te ontmoeten.....
Zij is ook de maakster van de Irish cirkels....en van nog meer prachtquilts..!!

Het gaat vast weer heel gezellig worden..ik verheug mij er al op !!!

Aanmelden kan via de mail...info@petraprinspatchwork.nl

Hele fijne dag !!!
Gerda

5 opmerkingen:

Judith zei

nou wij zijn er hoor! altijd leuk.

Ineke M zei

tuurlijk is Juud mij voor ;-), verheug me er ook erg op
gezellig Gerda!

Annette zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Annette zei

Karen en ik komen ook 😀

Anoniem zei

Sorry, ik ga in Amsterdam😀