woensdag 26 maart 2014

OEILALA..nieuwe stoffen !!!..;0)

Gisteren lekker aan het werk ..en zie ik mijn ooghoek "iets"op tafel liggen....geef Bep een por.."zie je dat?.."

JAAAAA..daar liggen ze.....de nieuwe stoffen van Petra en Nel...!!
 nee nog geen balen..dat is dan weer wel balen... ..met een beetje geluk zijn ze begin mei in de winkel!!..???

KIJK!!!!!!!!!!!!!


ze zijn echt zo mooi!!
de kleuren ...schitterend...

ik heb ze nog even apart op de foto gezet....;0)







En hiermee mag ik aan de slag....;0)
dan ben ik wel een bofferd...of niet dan!!..;0)
Hele fijne dag!!!...
Gerda

3 opmerkingen:

Unknown zei

Oh Gerda wat ben jij een bofferd en ik ben helemaal niet sjaloers hoor :) ben wel benieuwd wat je van die mooie stoffen maakt en je snapt natuurlijk wel dat ik het je van harte gun om er als eerste mee aan t werk te gaan. Liefs Hermien.

Unknown zei

Oh Gerda wat ben jij een bofferd en ik ben helemaal niet sjaloers hoor :) ben wel benieuwd wat je van die mooie stoffen maakt en je snapt natuurlijk wel dat ik het je van harte gun om er als eerste mee aan t werk te gaan. Liefs Hermien.

Phyllis zei

Mooi! En wat gaaf als dat dan als eerste kan zien (en aanraken)!