woensdag 17 april 2013

Ze zijn er....!!!!!!!!

Gisteren kwamen ze binnen...


de lang verwachte boeken van Di Ford.
Zoals ik al schreef zaten we bij de brievenbus te wachten...dat had ik beter niet kunnen doen...voor je het weet...


lig je er onder..!!..;0)
Dus hup in de benen.....en stapelen...


doos open maken......


En daar zijn ze... de prachtige boeken van Di Ford!!!!
Werkelijk wat is dit een prachtig boek..met veel patronen en schitterende foto's...!!!

Er wordt hard gewerkt om de boeken die zijn besteld  zo snel mogelijk op de post te doen!!!!

Hele fijne dag...

6 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Oeps....... snel aankleden....
Waaaaaaaar zijn mijn autosleutels!!!!!
Bijna onderweg......!!!!!!!!!!!!!
(grapje, hoor, maar je zou het toch zeker bijna wel doen!!)
Wie weet.....
Zo verleidelijk.......
(wanneer ben ik ook alweer jarig...huh.... )
;)))
Liefs!!

Anoniem zei

Oh, nog 9 nachtjes slapen dan ben ik jarig......, ik ga aftellen :)


Hermien Dave

marianne zei

Wat zijn jullie bofkonten :-))
En liggen de lapjes voor de uitgezochte quilt al klaar :-))

Anoniem zei

kan er nog meer gepocht worden !!!

Anoniem zei

Nu ga ik achter de brievenbus liggen tot het prachtige boek van Di Ford op de mat valt!

Groetjes,
Anja Lems

Guusje, zei

O wat geweldig, kom er snel eentje ophalen. Dat wordt smullen......