zaterdag 20 oktober 2012

Kijken naar stofjes...

Gisteren was het zover...we gingen kijken naar stofjes...maar dat niet alleen hoor..ook kijken wat je ermee kunt..hoe je de patronen van de stof kunt veranderen door ze anders te leggen...

hoe je ze kunt gebruiken in diverse patronen...sterren-hexagonnen.driehoeken..enz...

na enige uitleg..gingen de dames aan de slag.....


zoeken-tekenen-knippen en uitleggen.....

daarbij kan een handig spiegeltje helpen...;0)

hier wat resultaten..


het was weer heel gezellig...en de resultaten waren erg leuk!!..
er werd al een plan gemaakt voor een grotere quilt...;0)
Fijn weekend....
Kris en Gerda

6 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een prachtige resultaten !!

marion zei

prachtig.....als ik toch eens dichterbij zou wonen......dan woonde ik denk ik bij jullie.:):)

quilting Jeannet zei

Wat een geweldige resultaten, en ik ben het helemaal met Marion eens....

Maria zei

Knap zeg!!! Ik wil dit ook proberen,geweldige resultaten.
Maria.

Judith zei

het ziet er zeker gezellig uit, mooie sterren ook.

Grit zei

Wow, super.
Liebe Grüße Grit