donderdag 19 januari 2012

Happy met een Scrappy..en Streepje voor Streepje...

Het was alweer de vijfde keer dat deze gezellige groepen bij ons kwamen...;0)

EN..... er was ook al het één en ander klaar....!!


niet iedereen heeft alles af..maar dat geeft niet..we gaan vrolijk verder..;0)





Leuk hé...

De basis is een scrapzakje...wij ( Bep-Kris-Esther-en ik eh.Gerda) bedenken om de beurt een patroontje wat we gaan maken...dat werken we uit en..zie hier boven wat resultaten......

vandaag werden het sterretjes...

dus aan de slag...


op de grotere stukken na (randjes..) past alles(voor één klein quiltje dan hé..) uit het scrapzakje......





Tja het is dan ook wel erg gezellig!!..;0)
maar ze zag het gelukkig op tijd!!...



s'middags was het tijd voor Streepje voor Streepje...

dat is hetzelfde principe...maar dan in banen.....

Bep had de blokjes hiervoor gemaakt......



al druk werd er geknipt en gepatched.....en toen werd het weer druk in de winkel....dus kon ik niet veel foto's maken ..maar ik beloof jullie dat ik die de volgende keer zal maken...want ook dit is héél erg leuk!!!

Fijne dag...( we gaan weer stofjes uitpakken..en lappies snijden....;0)...HEERLIJK )

3 opmerkingen:

Inge zei

Wat leuk allemaal. Super geweldig resultaat van iedereen!

Guusje, zei

Wat ziet het er allemaal mooi uit. Geweldig om te zien wat je allemaal uit een zakje kunt maken, zoveel.

Bertie zei

Schitterende quiltjes hebben jullie gemaakt. Lijkt me heerlijk om je hobby te kunnen uitoefenen waar je werkt:))
Fijne dag!