woensdag 8 maart 2017

Al dat mooi's...!!!!

Ja hoor daar staan de dozen...het tape al een beetje losgepeuterd..want je wilt toch wel even spieken !!



Eerst maar even een lekker bakkie koffie....


Dan haal ik de baaltjes uit de dozen...


Zo lang op gewacht..en zoveel besproken...en nu liggen ze hier..en echt ze zijn prachtig!!
Als het plastic eraf is zijn de kleuren nog mooier..




Veel tijd is er niet want de eerste klanten dienen zich al aan.....

 Van een paar printjes heb ik wat foto's  gemaakt..


Even een centimeter erbij zodat je kunt zien hoe breed de banen zijn ...


Zo ook de mooie brede banen met vogels en bloemen...


En ook hier even een centimeter erbij....


Zal deze week nog wat meer foto's  maken.....

Ook kwamen deze heerlijke tijdschriften binnen vandaag...





Maar laten we deze prachtige stoffen ook niet vergeten....




Morgen maar weer eens een plekje zoeken voor al dat mooi's........                                     

Gerda                                   

3 opmerkingen:

marianne zei

Wilde je wel naar huis na sluitingstijd,ik geloof ik had me opgesloten alleen al om de stofjes te blijven aaien.:-))))

Phyllis zei

Wat veel en wat mooi!!

Unknown zei

Prachtige stoffen,