zaterdag 31 januari 2015

weer zo gezellig...

Tussen de bedrijven door liep ik even naar "de rode zaal" in de Bornhof.....
Daar was de workshop van Betty Prins bezig.....

Geduldig legt ze techniekjes uit..en doet ze steekjes voor...


Iedereen is al druk bezig...


Diverse kleuren garen binnen handbereik.....


Her en der liggen de quilts van Betty.....en dat op zich is al een feestje....:0))


Stone Fields.....mooi he....
LE het middenstuk in de maak...


En kijk  wat er nog meer over het rek hangt...

En dan de "Princess ".....zo mooi en zoveel te zien aan stofjes en combinaties...geweldig!!!!...;0)


En het middenstuk  hoe vertederend ..met een hertje..;0))


Zo had ik nog wel meer foto's  kunnen maken...maar er was nog werk in de winkel...
volgens mij heeft iedereen vreselijk genoten...!!!!
Fijn weekend..
Gerda

6 opmerkingen:

Monica zei

Nou en of, of het leuk was.
Ik was ook zo verrast met het leuke gevulde tasje dat jullie voor alle deelneemsters hadden klaargezet, en het lekkers. Bedankt

Judith zei

Ik geloof gelijk dat het een feestje was. De workshops bij jullie zijn altijd zo goed voorbereid. En dat samen met de quilts van Betty! Helemaal TOP

Carin Wijnand zei

Het was genieten. Gezellig, goed verzorgd en prachtige werken van Betty. Zo leuk om ze in het echt te zien. Dat we aan het werk moesten (lol) vond niemand vervelend. Dank jullie wel hoor !

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Dat middenstuk van The Princess, prachtig gewoon en way heb je een leuk verslag gemaakt!!!!
groetjes
Wietske

Anoniem zei

Dank je wel dat wij weer mee mochten genieten. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

betty prins zei

Na een zondag van uitrusten en een maandag van bee-en bij Monica, lees ik eindelijk jouw verslag, leuk!!!
Het was gezellig zo met elkaar en iedereen zat heerlijk te werken aan zijn bloemenkrans, heel ontspannen ook!
Bedankt voor het mooie verslag en tot snel!