zaterdag 17 augustus 2013

't Is stil op 't blog Vanuitdewinkel

want onze "winkelblogster" Gerda heeft vakantie! De DHL, UPS, DPD, FEDEX, DLS, TNT etc echter niet!
 
Dus "klim ik maar in de pen" (leuke uitdrukking, waar over -tig jaar geen mens de betekenis nog van snapt) voor het laatste nieuws vanuit de winkel :-)
Er zijn en komen mooie nieuwe collecties binnen als Town House Garden, waarvan leuke waaiertjes zijn gemaakt.
 Summit Rose, waarvan Kris waaiertjes aan het maken is.
Volgende week verwachten we een "huiskeuze" uit diverse Moda collecties in rood, blauw en bruin-geel.
 
Wat we ermee gaan maken? Nog geen idee, ik denk gewoon mooie pakketjes, ze zijn zo schitterend!

Door Esther wordt er hard gequilt aan dit project, dat mee gaat (moet!) naar Sainte-Marie-aux-Mines en waarvan de pakketten in de maak zijn.
Bep is druk met de workshops "Apliquick", vandaag alweer de laatste! En tussen al deze bedrijvigheid door zijn we de Open Dagen op vrijdag 30 en zaterdag 31 augustus aan het voorbereiden.
Er is dan informatie over de cursussen en workshops, er zijn demonstraties met de nieuwe Blocloc liniaal en Gerda is weer helemaal terug van vakantie voor de demonstratie "verschillende manieren om Hexagons te maken".

Fijne dag,
Petra

4 opmerkingen:

Ria van Kasteel zei

Wat een prachtige lapjes komen er weer binnen. En als ik in ste. Marie ben kom ik even lekker snuffelen bij je.

Groetjes van Ria ;0))

Unknown zei

Mooie Quilt Petra, en weer een pakket op mijn verlanglijstje :)

Liefs Hermien

quilting Jeannet zei

Het ziet er allemaal weer heerlijk uit Petra, en hoe is het met je wollen BOM ????? Daar ben ik ook zo benieuwd naar....

Emma Watson zei

I have seen many quilts but It is best of all thanks for the sharing and now I am going to use them in my In Villas Veritas and I hope these quilts will be looks so beautiful.