zondag 7 april 2013

Zaterdag.....

voor mij een inval dagje bij de Phebe groep...hartstikke gezellig dus....!!
Ik viel met de neus in de .....( bij wijze van dan, anders zag je een andere foto ;0)..)


Wendelien trakteerde ...hmmmm heerlijk, hij kwam net uit de oven!!!

Al snel kwamen alle spulletjes op tafel...de groep niet helemaal compleet...maar dat mocht de pret niet drukken....


sterretjes in een doosje.......

sterretje in de maak!!...

Steekjes gezet  aan de applicatie randen......

en dan het geheel...



en nog een middenstuk......


Pfffft ik wou dat ik al zover was....aan de slag dus..!!
Maar door die gezelligheid...presteer ik het om tot vier keer toe een driehoekje verkeerd aan elkaar te naaien...*Ü*...


Dan zijn er ook nog hele mooie blauwe stoffen binnen gekomen......
Kijk je even mee...???

Zijn 't geen beauties?

Fijne ZONdag....
Gerda






6 opmerkingen:

Hester zei

OOo,als ik al die mooie blauwen zie ,wat ben ik blij dat ik vrijdag weer naar Zutphen moet.

euuu, Gerda, heb je dat al niet eens eerder gehad, een driehoekje er verkeerd aan naaien???

KijkDaarIs zei

ehhh Hester ..JA...dat gebeurt wel vaker....net als sashings...!!..;0)))
Groetjes Gerda

Annelies zei

Oei, wat een prachtige middenstukken !

Anoniem zei

Wat een snoepjes van blauwtjes, het water loopt me in de mond.
Het is hier een prachtige ZONdag in Brabant, zou de lente dan echt komen? Groet Hanny.

Saskia Smit zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Saskia Smit zei

Zucht, wat is Phebe toch mooi....