donderdag 26 juli 2012

ideetjes...;0)

Borrelen spontaan op ...als je bezig bent met het op orde brengen van de fat quater bakken....

neem nou deze kleurtjes......;0)


je kan er natuurlijk van alles mee ..want ze matchen prima....maar als de bak klaar is en ik even een kleine koffiepauze neem...zie ik al bladerend in de ..( Simply Vintage 3)



deze quilt staan...
kijk nou wat een dotje....en helemaal in de sfeer van bovenstaande lapjes!!!!



en deze stofjes passen er dan ook weer goed bij...



dan nog een pietsie blauw...;0)



zucht...in gedachten heb ik het al klaar!!!...;0)

dus op naar het maken van de "Vakantiesmuldoosjes"....reepjes stof van 10cm/110cm......twintig verschillende in één doosje......



hartstikke handig..voor allerlei patroontjes.. ..;0)

( log-cabin-sterretjes-vingerhoedjes-hexagonnen-huisjes-dear jane-dymonds..enz.enz.)......

vrolijke kleurtjes in een doosje...en makkelijk mee te nemen....!!!...;0)
in de webshop staan nog meer kleurtjes.. ( ook achtergrond stofjes...)...

Fijne avond / dag...;0)
Gerda

1 opmerking:

Judith zei

Oh heb jij dat ook, de ene quilt na de ander maak ik in mijn hoofd. Vooral daar, want die vinger willen gewoon niet sneller. Tot in september, gaan we gewoon door met Jane!