maandag 23 april 2012

Boeken en fat quarter pakketjes

De nieuwe boeken van Brigitte Giblin en Kathy Doughty  zijn een geweldige inspiratiebron voor iedereen, die zin heeft in een nieuwe zomerse uitdaging. De quilts in allebei de boeken zijn traditionele quilts in een ander jasje. Reproductiestoffen in combinatie met de prints van bijvoorbeeld Anna Griffin, Kaffee Fasset of andere een mooie "vondst" geven je quilt een heel andere eigen uitstraling. 
We hebben "start-pakketjes" samengesteld om meteen aan de slag te gaan met dit nieuwe experiment!
Ik geniet er in ieder geval met volle teugen van!
Petra 

2 opmerkingen:

Toos G zei

Ik heb het vanmiddag gezien. Het water loopt je uit de mond.

Ineke M zei

ik ben heeel benieuwd naar de boeken', kreeg net een telefoontje van Judith dat ze ze voor mij heeft meegenomen, na het eten direct op pad naar haar
de setjes stoffen zien er ook prachtig uit!Dus Petra ik had gevraagd of je ze wilde meenemen naar Veldhoven, dat is niet meer nodig kan me er nu al in verlekkeren
groet Ineke Marijnissen-van der Molen