donderdag 12 januari 2012

Nieuwe stoffen..!!!..;0)

Ja het komt weer op gang... geleidelijk aan komen de nieuwe stoffen binnen......


zou het Josephine zijn???.......even spieken.....*Ü*...

Nee nog niet !!!...die zijn nog onderweg...maar er zitten wel andere beauties in deze dozen.....



Whow...mooie rode......ieks..ging ik niet net iets met rood doen?????...;0)


tjeempie nog meer...ze zijn echt mooi!!...het glinsterd een beetje want het plastic zit er nog om....
( nou vooruit ..nog één doosje open maken.....)..;0)

zucht..ik zeg niks meer....;0)
er zitten ook mooie pannels in ...die zal ik de volgende keer laten zien....want dan vouw ik ze uit voor de foto....

ook zijn er weer nieuwe moda pakketjes...


dan zijn we nog fat eight waaiertjes aan het maken....
deze stofjes zijn niet meer op de rol...dus alleen als waaiertje te koop...
maar het zijn wel erg mooie kleuren..

we doen er nog wel een heel leuk strikje om hoor....;0)

Dan is er natuurlijk de nieuwe quiltmania.......


met een leuk verslag van de  Secret Sewing Sisters......


en van een aantal quilts die zij hebben gemaakt ..hebben wij de patronen in de winkel...maar ook de QUILT!!...o.a..

Jane Austin...van Di Ford



Ann's Legacy....


voor meer patronen...Klik...
Een fijne dag!! ..;0)

1 opmerking:

Guusje, zei

O wat een moois zie ik weer voorbij komen, ik kom morgen weer even snuffelen.