woensdag 25 januari 2012

Medallion....

Leuk om wat vorderingen van de Medallion curcus te zien..
Sommigen zijn nog druk aan het tekenen..en bedenken de meest mooie randjes...zoeken naar stofjes...maar er is ook al flink gewerkt..


Rina maakt het met rood-blauwe stofjes...en een heel leuk randje van Dresden plate's...



Paulien..heeft heel veel verschillende kleurtje..Scrappy dus..;0)
en een rand met Clamshelves...dat was even puzzelen ..


maar het wel de moeite waard geweest..kijk eens wat leuk!!...zie je de hoekjes??



Loes kwam ook even langs....en ze had twee blokken van King George bij haar...


Mooi hé!!...

en Kris showde ook haar King George...
zij had al negen blokken klaar..en aan elkaar ook!!!..;0)



Vandaag gaat er druk gevouwen en ingepakt worden...er komen weer nieuwe pakketten aan...en misschien ook nieuwe stoffen....!!!...;0))))
Voorbereidingen voor de Malle Mallen Dagen die morgen beginnen....en we hebben zulke leuke mallen!!!


En de Wol club komt ook weer...dat wordt dus weer een lekkere ..drukke...gezellige dag!!
Fijne dag...
Gerda

4 opmerkingen:

Nardy zei

Wat prachtig werk laat je zien Gerda! Ik las dat je pakketten gaat maken, misschien ook Josephine (ik heb haar namelijk besteld ....) Fijne dag, groetjes Nardy

Berna zei

Prachtige werkstukken laat je zien. De medaillon van Paulien heb ik met eigen ogen mogen bewonderen. Het is het puzzelen waard geweest. En de king George is een plaatje! Misschien moet ik nog welwataan hetpatroon van mijn Camelot/hertog Jan gaan veranderen als ik dit zo zie.

Miranda zei

...zucht....waarom zitten jullie zover bij mij vandaan....maar langs de andere kant wordt ik niet zo getergt door al die mooie quilten. Quiltgroetjes

Guusje, zei

Wat een beauties zie ik hier voorbij komen. Geweldig zo mooi allemaal.